Grunde og præcise kundeanalyser

Enhver virksomhed eller organisation med blot en lille smule sans for forretning ved at virksomheden eller organisationens omsætning og overlevelse står og falder med kunderne.

Kundeanalyse

Hos 4B Research tilbyder de grundige og præcise kundeanalyser, der kan fortælle, hvad kunderne synes om den enkelte virksomhed. 4B Research er et professionelt analysefirma, der professionelt foretager analyser for alle typer af virksomheder uden egeninteresse i at fremme visse virksomheder frem for andre. 4B Research har altid fokus på at levere det bedste stykke kundeanalyse for den enkelte virksomhed eller organisation. En kundeanalyse hos 4B Research består af flere trin. Det første trin i analysen går ud på at samle feedback fra kunderne, så de kan få et indtryk af, hvad kunderne synes er godt og skidt, samt ønsker sig af fremtiden. Med denne viden om kundernes tilfredshed i baghovedet, kan man som virksomhed begynde at tilpasse både produkter og produktions processer efter kundernes behov og ønsker. Herved opnår man en mere effektiv produktion og en mere målrettede produkter. Dette er både en fordel for den enkelte virksomhed, som grundet kundeanalyse, slipper for unødvendige omkostninger, men samtidig giver det også kunderne en større tilfredshed og følelse af at de får mere for pengene. Alt dette tilsammen skaber mere loyale kunder, der vender tilbage gang efter gang for at handle med virksomheden. I takt med at virksomheden får skabt et loyalt kundekartotek bliver disse kunder mere tillidsfulde og derved nemmere at sælge til. Dette skyldes at det er langt nemmere at sælge mere til eksisterende kunder, end det er at sælge til nye og mere skeptiske kunder.

Kategorier